måndag 10 maj 2010

mera hals & london baby

mycket har hänt sen sist jag skrev. (eller, sen sist jag skrev halsen-inläggen) halsen är äntligen bättre, dock känner jag mig fortfarande svullen i halsen, är lite sluddrande på rösten, kan ännu inte avnjuta varken mjölk eller choklad, & får en grym smärta varje gång jag gäspar. men förutom det är allt bra. ja. haha. har varit i london med, riktigt pepp att få hitta på nåt skoj innan jag började jobba igen. så förra veckan åkte jag & camilla till london, vi hann med en hel del shopping (eller nja, fönstershopping iaf, men lite shopping blev det med), premiär-visningen av den nya nightmare on elm street-filmen (vilket var knappt godkänd), ett besök på ripley´s belive it or not, & diverse besök på massa goa matsällen & bara allmänt häng. & dessutom hade jag den stora oturen att fastna i tullen och bli av med min überfina vinyltoy-gubbe, som dom tyckte liknande en handgranat och beslagtog. för jävligt, var så jävla sur. (och är fortfarande) hejdå 250 kronor liksom, bara sådär. idiotas!

(PS. ska fixa upp bilder snart med. en hel bild-kavalkad kommer det bli för att jag är så seg att fixa.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar