lördag 10 april 2010

bye bye gamla frisyren!

vaknar med miike snow, helt underbart!



nåt som inte är lika underbart är när jag kollade mig i spegeln på morgonen. har en stympad frisyr. fick för mig att klippa mig på ett nyöppnat ställe där dom bara tog 100 kronor, den förvirrade kinkanes-mannen frågade mig konstiga frågor om hårklippning och jag fick instruera honom om hur man gör, sen slaktade han mestadelen av mitt hår som jag sa att jag inte ville ha kortare. argh! fick dessutom för mig att köpa hårfärg för att slippa ha fläckigt hår, sagt & gjort och jag köpte ljusbrun färg. ljusbrun. men tji fick jag för nu har jag svart hår. VAFAN! det var ju det jag inte ville ha! STÖR MIG!

PS. en lite läskig sak är att jag träffade min sång-granne på stan igår & han ville bjuda mig på en fika på stan nångång. han hade tänkt det på ett tag sa han, och eftersom jag aldrig kan säga nej så svarade jag ja på fika-erbjudandet. hoppas han glömmer bort det!

1 kommentar:

  1. Yolanda du måste ta en fika med honom nu så snart halsen läkt, då kan ni sjunga röka och äta bullar tillsammans hela dagen lång:)

    SvaraRadera