fredag 16 april 2010

halsen to be continued

mår fortfarande crap. svullnaden har inte gått ner särskilt mycket, och inatt fick jag loss en ordentlig blodklump ur halsen. så jävla obehagligt, jag ville tjuta, men jag kan inte. om jag gråter täpps dessutom näsan igen & då kan jag inte andas alls. tänkte ladda upp lite bilder, men jag har verkligen ingen ork i kroppen till det. är grymt trött, och när man måste vakna var 3e timme för att ta smärtstillande hinner man inte sova så mycket, kan inte ligga ner heller för det spänner så dant i halsen, & att sova sittandes är verkligen inte min grej har jag upptäckt. har svårt att dricka, så det tar mig dessutom en timme att få i mig den där äckliga jävla brustabletten. panocod heter den, & jag tar 8 om dagen. fy fan, men det underlättar ju lite iaf. min jättegulliga mamma har sovit över hos mig inatt, verkligen uppskattat måste jag säga. vi är lika nojiga båda två, och eftersom jag inte direkt kan ringa om jag skulle må sämre känns det bra att ha nån i lägenheten som sällskap.

kom att tänka på tanten jag delade rum med på sjukhuset, fattar inte att jag missade att nämna henne. hon var jättesöt till en början men sen blev hon läskig. hon drog för sitt skynke vid sängen hela tiden & pratade för sig själv "irma tycker inte om den här sängen. vad ska vi göra åt det?" jag hörde att hon mumlade något om mig med. hon speglades i glasrutorna så jag såg henne bakom draperiet ändå. hon stod ett långt tag bredvid sin säng & bara glodde på den. ungefär som i paranormal activity. creepy!, jag blev rädd att hon skulle mörda mig i sömnen eller nåt. men sen fick jag värktabletter & panodil-dropp & somnade så gutt. skulle mer än gärna vilja ha med mig lite dropp hem, det vore inte helt fel. börjar bli hungrig nu med. försökte med lite fralla förut men det kändes bara som om det fastnade i halsen, så ska ge mig på lite glass istället. wish me luck!

1 kommentar:

  1. o kära hjärtat=( lider med dej. stackars. har genomgått en operation själv men kan tänka mej att din är värre. hoppas det blir bättre snart och det är bara att ringa om du vill ha sällskap eller glass.

    massa kramar

    SvaraRadera