måndag 29 mars 2010

snart har jag blivit borrad till vansinne

när jag kom hem från jobbet idag hade jag en plötslig ork, jag pumpade ut hiphop på hög volym medans jag stekte plättor. detta fick dock min borrande granne att tro att det var okej att sätta igång med att ÅTERIGEN borra som en galning i en timme i sträck. jag blir fan galen. ska bosätta mig i trappuppgången för att försöka lokalisera från exakt vilken granne det kommer ifrån, och sen.. ja då vet jag nog inte vad jag ska göra faktiskt. uppmärksamma honom om att jag är fucking skitle på att han konstant borrar kanske!? ELLER (här stod det nåt ytterst aggresivt, men jag skippar det, för jag vill ju inte att ni ska tro att jag är helt loco).

ikväll är det tv-häng som gäller.
typiskt att allt ska visas samtidigt dock.
imorgon jobbar inte min homie H, tråkigt. vi som ska starta ett nytt band; the catwhisperers, vinna 250 miljoner på trav, & åka till USA. det får skjutas upp till en annan dag helt enkelt.

PS. i maj åker jag en liten tur till london, kommer bli skitnice! (tips om pepp saker att besöka/shoppingställen mottages gärna!) jag behöver något att peppa på. snart är det ju dags för operation med, måste hålla mig frisk tills dess med. wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar