onsdag 1 juli 2009

svettlana

det är helt sjukt vad kvavt det är, håller fan på att svettas bort. har suttit på abbes uteservering fram tills nu. gick dit med fia, oscar & mia. & det tillkom en hel del folk så det var gutt. trots att vi satt ute var det fan helt varmt. tror att det är delvis för att det är nästan är helt vindstilla, håller fan på att dö av värmeslag typ. det hjälper nog inte så mycket att jag är aningen småfull också. hann klämma i mig 4-5 cider (är osäker på antalet) & en drink som jag snabbt svepte. började komma i party-mood, men då började folk dra & det var nog ett bra drag att jag hängde med, annars hade nog mitt bankkonto varit ledset nu.

ska dra till la scala-terassen imorgon med typ samma gäng, kommer nog bli gutt. får hoppas att det är mindre kvavt då bara. dom har tydligen billig alkohol där. 25 kronor för öl/cider/vin, & grillbuffé för en hundralapp har jag för mig att det var. det är tydligen nåt nytt dom har börjat med, onsdag till söndag.

ohh, big happening idag som jag helt glömde bort att berätta om. var hos paranteserna idag för att käka färsk rödspätta (MMM!) & rätt som det var började det lukta bränt. typ bränd plast eller gummi eller nåt. varpå vi upptäcker i källaren att det börjat brinna i pannan, eller ja nåt slags plaströr till den iaf. DAMN! så jag fick snabbt åka och hämta pappa från jobbet så han kunde komma hem & fixa. har fan hostat resten av dagen av att jag inandades det, känns lite halvfarligt. lär ju vara en massa onyttiga kemikalier man fick i sig av det.

jäjä, nu tänkte jag fylleglo på lite film. meddelar om det var gutt eller inte imorgon. tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar