söndag 19 juli 2009

kaputt

imorgon är min semester slut. fy fan vad segt, jag hade gärna haft semester i ett par veckor till. det regnar ute nu, vilket inte bidrar med nåt pepp till att jobba heller. har hunnit med en del i veckan som har gått. i tisdags blev det ölands djurpark, i onsdags var jag & S barnvakter ett tag, i torsdags hade jag en heldag med C då vi drog en roadtrip i kalasvädret, i fredags var vi ett gang som drog till M i borgholm (och det ska jag ta och berätta mer om när jag orkar), & slutligen i lördags så träffade jag äntligen hanky & cnarko på partay. dock infann sig aldrig peppet så jag drog hem tidigare och höll på att somna framför tvn istället.

har legat framför soffan hela dagen och kollat på mtv cribs-maraton, men nu ska jag ta mig samman & fixa till mig, sen dra och inhandla mackor etc. att ha med till jobbet imorgon. tänkte nog även hyra en film (trots min usla ekonomi).

1 kommentar:

  1. jag vill veta om helgen! skvaller? skandaler? tell me everything

    SvaraRadera