fredag 31 juli 2009

länka vidare

idag har jag som vanligt lyssnat på p3 i postbilen. och jag höll på att dö av skratt när henrik torehammar satte upp filmen twilight högst på sin hatlista. haha, lät som nåt bittert som jag hade kunnat säga. twilight-fansen blev galna av att han dissade filmen. jag har inte sett den får jag ta och erkänna, men det är ungefär så som han beskrev den som jag tänker mig att den ska vara. hör/se händelsen här i alla fall. grymt kul!

en annan rolig grej är det synkroniserade dans-fenomenet. det har varit en omtyckt video på youtube när dom går in i kyrkan för att gifta sig (den kan du se här). nu har det även kommit en med skilmässa också (och den kan du se här).

och för att fortsätta mitt länkande tänker jag länka till en låt som är så damn fin. den spelas en del på p3, och jag gillart. find out vilken det är här.

PS. iförrgår var jag förbluffad över vad jag såg i en trädgård. en tjej rastade ett får. ETT FÅR. i koppel, med såndär sele som katter brukar ha typ. dom bara stod där. mitt på gräsmattan. tjejen och hennes stora jävla får. hur normalt är detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar