söndag 12 juli 2009

buhu

är inne i en sån där period när allt bara känns crap. lite "ingen tycker om mig"-stuk på det. för att spä på det lite ytterligare så har jag ont som fan i mina händer. dessutom skulle jag ha åkt till liseberg igår, men vaknade upp med migrän och fick därmed banga resan. jävla typiskt.

och så precis NU, när jag skriver detta, står det nån ute på gatan och skriker "jag älskar dig".

i veckan ska jag träffa hanky & cnarko som är i ohamn. fan vad nice, var längesen jag såg dom nu. på tisdag blir det (tro det eller ej) faktiskt en tur till ölands djurpark med olsen twins. fast iofs så kan det ju ändras tills dess. till helgen planeras det en tur till michelle i borgholm, fast jag har börjat vela lite angående det. funderar på om jag bara ska stanna där en dag eller nåt. delvis för att jag har grymt dåligt med pengar, delvis för att jag numera alltid får huvudvärk av att dricka alkohol, och delvis för att jag börjar jobba på måndag igen.

är lite le på filmtittande, kanske för att jag inte har sett nån såndär höjdar-film på länge. igår hyrde jag the international & martyrs. the international var väl okej, likadant med martyrs. eftersom folk har pratat om filmen martyrs som den grymmaste, obehagligaste, läskigaste filmen på länge hade jag stora förhoppningar. men ja, den var bra. inget mer med det. var snarare lite besviken istället. jag vill se nån film som man blir riktigt jävla rädd av. haha, konstig önskan egentligen, speciellt eftersom jag har blivit så pass mesig vad det gäller skräckfilmer, speciellt zombiefilmer. tror det har att göra lite med mitt surround-sound. det lät verkligen som om en zombie flåsade mig i nacken, huh.
kollade på film med oscar i veckan med; evil underground, tropic thunder & troll.

har kvar lite tabletter från när jag inte blev av med min huvudvärk, så nu ska jag knarka ner mig med dom. hoppas som fan att huvudvärken släpper nu!

2 kommentarer:

  1. Du ska INTE banga Borgholmshänget! Vi har storslagna planer på rosé, öl med fanta, god mat, massa tjejsnack och ragga karlar. Du kan ju verkligen inte missa det! :)

    SvaraRadera
  2. bli glad! till helgen ska du till borgholm (punkt slut) och snart kommer jag hem och förgyller din tillvaro! =P 31 juli är jag back in town! vi ska fira min 25årsdag hela veckan (att jobba är ingen ursäkt)

    SvaraRadera