torsdag 23 juli 2009

arga lappen

hur kan jag ha missat att skriva om detta förrän nu!? fick ett sms av emma i fredags om att min lapp jag hade uppe på dörren förut nu är upplagd på argalappen.se, haha. grymt kul! blir lite nyfiken på vem som har skickat in den också.. la upp den på bilddagboken för typ ett år sedan eller nåt, så iofs kan ju nån ha snott den därifrån. dock finns den inte kvar på min dörr längre, då jag kände att den var lite för bitter. så nu har jag istället en lapp där det står "nej tack till buntremmar", tack vare att en kollega tyckte det var skoj att lägga i det. (men jag hämnades genom att lägga ett par kalmarposten i hans fastighetsbox) men anyway, ta ett kik på sidan och lista ut vilken lapp som är min.

HINT! den ser ut såhär;


och förövrigt hade folk lagt in kommentarer om att jag hade stavat fel. religösa istället för religiösa. glömt ett fucking jävla i. faktiskt så har jag inte ens märkt det förräns nu. men äsch, förhoppningsvis fattar dom religiiiösa trots min felstavning, och ger fan i att plinga på dörren.

1 kommentar: