söndag 26 september 2010

sleepwalker

otroligt att helgen redan är slut. men jag har hunnit med en hel del ändå. dock skippade jag den planerade auktionen idag för att få sova lite längre, tyckte att jag förtjänade det för jag har haft så damn svårt att sova på senaste tiden. och när jag väl sover så sover jag dåligt.
när jag var yngre och bodde hemma hände det ibland att jag gick i sömnen, vilket jag verkar ha återupptagit på senaste tiden. det gör mig lite rädd, eftersom jag bor själv & inte har nån aning om vad jag hittar på i sömnen. men på morgonen hittar jag tecken på att jag har varit uppe & gjort saker under natten. jag flyttar omkring massa saker (vilket jag lätt märker, eftersom jag är pedant med exakt hur saker ska stå) & en morgon vaknade jag dessutom av att jag frös. hittade inte täcket någonstans konstigt nog, men efter att jag hade kommit hem efter jobbet genomsökte jag lägenheten & hittade täcket ihopknölat under soffan. haha, mysko.

PS. igår lånade jag med lite nya glasögon hem, så inom en snar framtid kommer ni nog se mig i nya brills. ihhh, ska bli skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar