måndag 20 september 2010

måndag igen

ja måndag återigen, och veckan börjar hårt. tror dom flesta på jobbet var bittra över måndagens postmängd, reklam & brist på arbetskraft. förhoppningsvis är resten av veckan inte lika jobbig som denna dag. & dessutom, när jag kom hem & skulle tillaga min efterlängtade broccoli-soppa så hittade jag en stor grön larv i broccolin. isch.

& nu har jag återigen bytt hårfärg. det röda blev snabbt rosa, så därför var planen att mitt hår skulle få färgen chokladbrun. färgen ville dock inte vara just den färgen, så mitt hår är nu svart. typiskt. precis vad jag inte ville.

tack vare ett tips från pierre har jag nu fastnat i serien arrested development, underbart rolig serie & jag är redan inne på säsong 3. se den!

1 kommentar:

  1. Jag tyckte ditt hår var liteeee....hmmm...svart lila va?

    hihi

    SvaraRadera