torsdag 30 september 2010

sista oktober

snart är det halloween, en av mina absoluta favorit-dagar på hela året! jag freakin ÄLSKAR utklädnad, tema-fester & maskerader. hade tänkt att jag detta året skulle förbereda min outfit ett bra tag innan, men jag har sån damn beslutsångest så det brukar oftast sluta med att jag är något dött typ. har några förslag på lager, så får se vad det slutar med. & för att härma emma så tänkte jag lägga upp några halloween-utstyrslar.

2005 - Günther


2007 - nån slags Living Dead Doll/Ragdoll


2008 - (död) Sjuksköterska


2009 - Zombiechick

4 kommentarer:

  1. du menar 2007 - snövit. eller hur?

    SvaraRadera
  2. haha, jag slipper aldrig ifrån det.. snövit var det ja.

    SvaraRadera
  3. yeah! åh jag vill oxå...men egentligen måste jag jobba helg där=/ hur ska jag göre?

    SvaraRadera
  4. jag röstar för HALLOWEEN istället för jobb! heh

    SvaraRadera