tisdag 28 september 2010

konsten att lägga en kräka

jag är fasen sjukdoms-förföljd, är så less på det. idag mådde jag kanon på morgonen, men sen när det närmade sig frukost började jag må illa, försökte ändå äta men sen fick jag snabbt springa till toan för att spendera den närmsta timmen där med att kräkas. när jag kom ut från toan var jag helt rödsprängd i ögonen & vit i ansiktet, inte min bästa look om jag får säga det själv. folk hade hört mig hulka inne på toan & min chef stod utanför och undrade hur det var med mig, och eftersom jag blir värsta stora tönten när jag inte mår bra började jag ju självklart stortjuta då med. stör mig att jag ska vara så jävla känslosam!
efter att ha trott att det hade lugnat ner sig med kräkandet så satte jag mig i bilen & åkte hemåt, dock fick jag stanna en gång på vägen för att lägga en liten kräka (nöden har ingen lag). det konstiga var också att efter kräkandet så fick jag världens jävla huvudvärk, trodde fan jag skulle avlida. som nån slags omvänd migrän eller nåt. så resten av dagen har jag spenderat med att må illa & försöka sova. mår fortfarande sjukt illa, men nu börjar huvudvärken släppa i alla fall.
& det mina vänner, var dagens sjukdoms-rapport.

1 kommentar:

  1. uscha...kräk är inte alls kul. jag gråter jämt när jag spyr....vet inte varför, det bara kommer. honey! bli frisk så du kan komma och fika.
    puss

    SvaraRadera