måndag 6 september 2010

monday morning (eller kväll)

kollar på lite sällskap på kanal 5 just nu, & är glatt överraskad över att jag gillade det. så jäkla sköna människor dom har fått med i programet, haha. höll på att dö av skratt när "vålnaden" kom med i bild.

fick brev från polisen idag, att ägaren hade hämtat ut mobiltelefonen som jag lämnade in, och hade lämnat mig en hittelön. PÅ 20 FREAKIN KRONOR! what the fudge liksom. jag skulle fasen bli jätteglad om nån hittade min mobil och lämnade in den i ett skick, men simkort i och allt. en hundring skulle jag fasen skänka i hittelön, inte futtiga 20 spänn, känns ju helt onödigt att gå dit och hämta ut dom pengarna. nästa gång jag hittar en mobil ska jag fasen sälja den dyrt på tradera. eller trampa sönder den. HA! nä det skulle jag inte.. eller jo.. eller?

2 kommentarer:

  1. hallå...så skumt. jag hittade oxå en mobil för några helger sedan o lämnade in den hos polisen. varför säger vi samma, tänker samma, gör samma...o nu hittar vi likadana saker med.
    spoooooky.
    men 20 kronor var snålt. nästa gång så skiter du i att lämna tillbaka den. =9

    SvaraRadera
  2. jävla snåljåp! 20 spänn? Du la fan ner mer pengar på att ringa runt o leta upp ägaren.

    SvaraRadera