lördag 6 mars 2010

utloggad again and again

min facebook funkar inte, har inte gjort på ett bra tag. när jag har varit inloggad i nån minut kommer det upp en ruta och jag loggas ut, detta händer typ 5 ggr och jag tycker att det är jobbigt med hela logga in-grejen så jag har helt enkelt skippat facebook ett bra tag. jag märker tydligt nu hur många som helt och hållet förlitar sig på facebook dessutom. "amen vadå, har du inte sett det? jag skrev ju det på min status på facebook!?" haha

någon data-teknisk person som vet vad detta betyder & kan hjälpa mig så jag slipper hela utloggningsgrejen på fb?



till dagens aktiviteter hör en roadtrip med keeycee, ihopsättande av ikea-möbel, städning, & slutligen lite kvälls-häng med sauroman.

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vad ditt fel beror på men pröva med en annan browser, typ Mozilla Firefox:-)

    Sören

    SvaraRadera