lördag 27 mars 2010

fnas deluxe

"hur fan ser hon ut? som en jävla cirkusartist. hon tror att hon är lady gaga eller nåt" det var kommentaren jag fick när jag gick hem från stan i lördags. dom trodde dom dissade mig, men ack så fel som hade, jag tog det hela som en STOR komplimang!





för övrigt, i torsdags var jag & S på bio. Shutter island. jag var lite besviken, den var bra. men inte som jag hade hoppats på. trodde den skulle vara läskigare, men det var mer drama emellanåt. ibland även lite segt. & jag hade glömt att dicnaprio var rätt så ugly när han tjöt. men det mest störande var tjejen bredvid mig. inte S då, utan en annan tjej. hon sa "men usch" och "fy" varje gång man såg minsta antydan till blod eller döda människor. & dessutom så satt hon och rullade tummarna. ni vet, man knäpper händerna och rullar tummarna runt runt runt. men hon rullade dom emot varandra. & uppenbarligen hade hon inte smörjt in sina händer dom senaste 3 åren. hon rullade sina torra tummar emot varandra så det fnasade. *fnas fnas fnas fnas* jag trodde jag skulle avlida av det där jävla ljudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar