onsdag 17 mars 2010

do it later

big news; idag skulle jag köpa ett lypsyl. fast inte av lypsyl, utan labello. blå labello. och vad får jag se? jo ingen blå labello, utan blå nivea. wtf! vart är världen påväg? det känns som att ha handkräm på läpparna. äckeligt alltså.

tänkte lägga upp lite bilder men igotnotime! det är dags att bege sig till fia för lite scones & true blood. ett perfekt avslut på en onsdag. denna onsdag har vi dessutom haft möte på jobbet, så jag slutade nyss. idag var det massa snö ute när jag vaknade. surt värre. igår trodde jag att våren var på g 4real, för jag såg till&med en snödroppe. tog ett kasst kort på den med mobilkameran, men den skonar jag er ifrån.

har förövrigt fastnat för bandet moriarty (ett band som jag tror att emma skulle gilla faktiskt), tänkte lägga upp ett youtube-klipp men hittade inget bra tyvärr. toooo bad.

1 kommentar: