fredag 26 mars 2010

hilltop var namnet

& så var det dags för helg återigen. skönt värre. jag har ännu en gång glömt bort min stackars blogg. jag har även glömt bort min stackars lägenhet, den behöver en make-over, och den tänker jag genomföra imorgon. just nu tänker jag istället ta en dusch & sen hälla upp en glas vin. en ny rekomendation från systemet-tjejen. fast samma som jag drack förra fredagen, fast då var det ju premiär-smakning. KeeyCee var här & vi fixade dundergod pizza till vinet. sweet! dude!

veckan i övrigt har flytit på bra, jag får ge min praktikant lite cred för det, hon är kanon! eller ja, allt har väl kanske inte flytit på bra, en stressad morgon skippade jag att skära i brödet och skar mig i fingret istället, vilket resulterade i en blodindränkt macka. mygod att man kan blöda så mycket från ett litet sår i fingret. det bevisade i alla fall att mina nya knivar är vassa & bra, speciellt om man hade tänkt skära sig i fingret.

& här kommer lite bilder jag har varit för slö för att lägga upp förräns nu. jag kallar den första bilden heroin-chic. och den andra för YES. ni kan få kalla dom nåt helt annat om ni vill. eller nä förresten, det får ni inte. jag bestämmer bild-namnen, word!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar