torsdag 7 oktober 2010

wet wet wet

idag har det varit en blöt dag på jobbet. ja inte blöt som i bemärkelsen - supa, utan blöt som i bemärkelsen - regn. hela jävla dagen dessutom. min regnjacka är inte av den bästa modellen heller, så man brukar vara ungefär lika blöt på insidan ändå. men nån fläck som är torr finns väl iaf, och det tolkar jag som positivt. när man har luvan på sig ser man dessutom ut som en mänsklig blå kondom. ja you heard me. men nog om det, idag var en speciell dag. (ja någorlunda iaf) detta var dagen då jag gav upp i shorts-tävling & satte på mig långbyxorna. så till den 6e oktober höll jag ut i år. detta var dessutom sista dagen som jag gick mitt distrikt 30A. eller ja, som det ser ut nu, på måndag kommer jag gå 30A-41, vilket är en kombination av största delen av 30A och sedan på eftermiddagen ska jag köra 41. med bil, wuhu! ska bli spännande att se om det kommer att fungera som det ska. det kommer bli en riktigt tuff vecka nästa vecka tror jag, innan man kommit in i det ordentligt, och det kommer nog ta ett tag.





& så dagens musik-pepp;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar