söndag 24 oktober 2010

grillz & döskallar

är lite besviken på att mina grillz är så b. dom sitter fan inte alls fast som det stod att dom skulle göra på hemsidan, och så är dom så freakin stora med. typiskt.



idag har jag inte gjort mycket vettigt, vet fasen inte ens vad jag har gjort egentligen. slöat vid tvn typ. såg ett program på 1an som hette Kakornas kungar, vilket handlade om några som ställde upp i en prestigefylld tävling i frankrike för att få en titel. och mygod vilka grejer dom bakade! en av tävlingsmomenten var dessutom att göra statyer i spunnet socker, och fy fan vad duktiga dom var!
sedan har jag varit & köpt mig en bakis-pizza, damn vad gutt det var. & efter en request på facebook gjorde jag en skulptur av mina döskalle-ringar jag vann på tradera (trodde jag vann 10 ringar, men jag vann istället 481 ringar - ja för nu har jag räknat dom dessutom).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar