söndag 10 oktober 2010

the hair

var hos föräldrarna igår på lite släktmiddag, efter massa god mat & trevligt häng så tvingade jag mamma att klippa mig. eller ja, dom har en såndär rakapparat, så hon klippte det korta håret på ena sidan kortare, så nu känner jag inte att jag har lika skabbig fripp längre. dock kan jag aldrig ta & bestämma mig, ifall jag ska spara ut det eller inte. är lite småsugen på en page-frisyr med allt hår jämnlångt, men vet nästan att jag kommer tröttna på det så fort som jag har sparat ut det. jag kan fasen aldrig bestämma mig med mitt hår. varken frisyr eller hårfärg, jag tröttnar otroligt fort och vill göra nåt nytt och kul. men för tillfället ser håret ut såhär;





2 kommentarer:

  1. what? var du inte rödhårig nyss?

    SvaraRadera
  2. haha, jo det var jag. men det blev snabbt rosa, så jag bestämde mig för att bli chokladbrun, vilket som man ser på bilderna alltså betyder svart tydligen..

    SvaraRadera