tisdag 5 oktober 2010

buzzador




försökte skriva ett inlägg igårkväll, men det ville sig inte. igår hade jag nämligen ett par damer hemma hos mig på besök. egentligen skulle det vara en fika, men jag blev sen från jobbet & vårat prat drog över på tiden så fikan uteblev, men jag ska bannemig fixa ihop en fika en annan gång! en rolig liten aktivitet utfördes också. jag är nämligen med i buzzador, och hade fått ett paket därifrån med neutrogenas nya produkter visibly clear spot stress control-produkter. (och om det är någon som läser detta & tycker att buzzador verkar intressant, så gå med, det kostar absolut ingenting, & om man blir utvald till en kampanj så får man awesome gratis-grejer, och vem vill inte det!? dessutom skulle jag uppskatta om ni nämnde mitt namn när ni blir medlemmar, dvs Yohoe)

1 kommentar:

  1. Åh vilken rolig bild. Improvisation är lätt vår grej! ;)
    Tack för igår, det var både givande (jag vann ju!) och trevligt!

    Puss o kram

    SvaraRadera