fredag 28 maj 2010

den röda klänningen, & den nya vännen

jag är helt slut efter den här veckan, har varit något att hinna med varje dag direkt efter jobbet så min lägenhet ser ut som ett slagfält, och när jag väl har kommit hem har jag inte hunnit med mycket mer än att gå och lägga mig för att orka upp dagen efter. veckan började med att jag åkte på post-utbildning i målilla, sedan har jag även hunnit med att träffa min kära michelle som snart flyttar hit, varit på kråkan med några jobbarkompisar (& mygod vad jag helt plötsligt kom i party-mode och började hinka cider efter cider, haha). har även hunnit med att träffa föräldrarna, varit på konfirmation för kusinen, festa ihop med polski & co (vilket blev helt galet när det bjöds på polsk vodka, jag hamnade på youtube & S körde en lapdance).

idag har det också varit fullt upp. jobbet, mat med söta ida på stan, massage, och nu har jag äntligen fått slöa lite i soffan, helt underbart. jag har inte sett sex and the city 2 ännu, men däremot bakom kulisserna, vilket går på tv just nu. & MYGOD, tror nog att jag fick syn på min ultimata dröm-klänning (för tillfället iaf, heh). Samanthas röda klänning var helt amazing! (PS. jag fyller år i november, så det finns tid för er att fixa den åt mig!)





för övrigt, efter min kväll i alkoholens dimma i fredags så kom jag hem och upptäckte att datorn var på, såg att jag var överbjuden i en auktion och tänkte nä nu jävlar! gick in på tradera och bjöd en högre summa än jag hade tänkt, och i onsdags fick jag ett mail om att jag hade vunnit akutionen. hahaha. så idag anlände min nya vän CHUCKY!

1 kommentar:

  1. Distuuuuurbed! Jag skullei nte kunna sova med den i min lägenhet

    SvaraRadera