fredag 14 maj 2010

boombox!

mygod, jag är helt trött. jag överlevde den sega jobbdagen i konstant regn. hade med mig min mp3 för en gångs skull, oftast passar det inte att ha det inne i stan, men egentligen skulle jag inte gått inne i stan, men så blev det ändringar och jag hamnade där ändå. allt var försenat och det kom otroliga mängder med post idag, då öste jag på med musiken & hej vad snabbt det gick! (& mygod vilket ståhej det var med att få cykeln igenom folkmassan med pensinärer som stod & tittade på gammeldans på flanaden. fast dom flesta av dom var helt söta & släppte fram mig och skämtade lite om jag hade några brev till dom och så, så det var rätt lugnt som tur var.) nu har jag ätit och duschat & borde egentligen vara rätt pigg, men jag är skittrött. måste se till att peppa upp mig. någon som har en energidryck till övers? eller kanske lite uppåttjack? eller ja, valfri grej som gör mig pigg. blev skitle när jag hörde grannen smälla med massa påsar med alkoholhaltiga drycker i trappuppgången, han hade inhandlat såna mängder att han inte orkade bära upp allt samtidigt. och nu är han igång med sin jävla bongo-trum-musik. WAAAAAAAH! jag måste fan ta och köpa mig ett litet torp i skogen så jag slipper störa ihjäl mig på alla människor och allt irriterande dom gör. tillexempel kan jag inte ens gå ut på min balkong förräns min nyfikna jävla sång-granne hör det och går ut på sin balkong och kikar över på min och vill prata. lägg av för fan! I NEED MY SPACE! ett hus i skogen blir det för min del, det är nåt som är solklart för mig nu. och jag ska bygga en fet jävla mur runt min gård så ingen nyfiken jävel snokar omkring. & sen ska jag sätta ut massa fällor som folk kan fastna och dö i. MOHAHAHA! ehm, okej.. kanske gick lite väl långt där. men ja, ni fattar va!?

grannens bongo-trum-musik can suck it, this is the BEST shit ever!



(varför kommer inte hela youtube-klipp med numera? STÖR MIG!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar