fredag 14 maj 2010

ställd, det kom jag på sist

nu är vi på att igen. summer-mojo, nyhet men ändå känner jag igen det. grannen sjunger som hon på talang. han har ju varit med i talang så då kanske man får nån mystisk connection? jag skulle vilja ha en ny connector. apropå det alltså. eller kanske det heter apadter? nåt som gör med spelet tänkte jag skriva, men en mycket längre förklaring. men jag orkar inte skriva & förklara mer än så. nu vet jag inte vart jag befinner mig i babblet. ute ljuder båt-tutan. har den med dimman att göra? detta är ungefär som sist, fast kanske inte helt ut. det vet endast 8an och jag.

PS. tror jag har en släng av (nu glömde jag bort det, den där sjukdomen som gör att man liksom hoppar till lite och skakar. spasmer? haha, nä jag vet inte. återkommer - eller förmodligen inte - med uppdatering om det)

2 kommentarer:

  1. HAHAHA, you never know. ;) allt har en så logisk förklaring med allt mitt babbel om man bara vet om det, jag kan ta och förklara för dig när vi ses nästa gång. men lite alkohol var allt inblandat i inlägget..

    SvaraRadera