fredag 5 november 2010

uppdate

har varit kass på att uppdatera, men efter halloween svek mitt immunförsvar mig och jag har legat däckad hela veckan med feber & ihållande värk i bihålorna.

fredagen för en vecka sedan kom michellito över med mutor. ja för hon ville muta mig med hembakta engelska scones & morotskaka, och i gengäld ville hon att vi skulle se skräckfilm. egentligen hade jag gått med på skräckfilm utan mutor, men jag tackade glatt ja, och mätt blev jag också. sen kollade vi på Martyrs, en fransk skräckfilm som jag sett en gång innan. riktigt pepp. se den!



lite spoiler-alert på trailern dock..


halloween-festen var awesome, och det var många utklädda! var kass på att ta bilder dock, för andra hade med sig kameror och tog kort hela tiden, så jag glömde helt bort det, men jag tog en grupp-bild på oss brudar som hade samlats hos mig innan det var dags att dra till festen (det är jag som är clownen).



& ja, resten av veckan har jag som sagt varit hemma & gjort absolut ingenting förutom att sova & ha febersvettningar. men nu ska jag bannemig vara frisk hoppas jag! fick precis ett sms om bio-besök, och det passar mig perfa. så ska strax iväg & kolla på SAW i 3D nu. tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar