söndag 14 november 2010

idag är det ingen vanlig dag..

..för idag är det MIN FÖDELSEDAG! hurra hurra hurra! dock blev det inte lika mycket firande som det var tänkt. den envisa förkylningen gjorde att jag fick ställa in lördagens partay, hade istället besök av 3 bruds med lite fika & häng framför tvn. innan dess var släkten hos mig, jag bjöd på massa hembakat, & hälften av släkten dröjde sig kvar så pass länge att vi gjorde en pizza-beställning. allt blev riktigt bra. & mitt hem är skinande rent, så jäkla skönt!

idag har jag varit hemma hos föräldrarna för att fira fars dag, & eftersom det är idag jag fyller år köpte jag med mig lite ben&jerry-glass på hemvägen. smaskens!



eftersom hemmet är städat, & det inte är nåt bra på tvn, har jag kikat runt bland alla mina tusentals gamla bilder på datorn, och hittat bilder från födelsedagarna tillbaks genom åren, och fasen vad jag har svårt att bestämma mig för frisyr/hårfärg, haha. looki looki;

2003



2004



2005



2006



2007



2008



2009



& 2010 års bild får jag väl ta och lägga till lite senare, har blivit så kass på att använda kameran på senaste tiden. men jag ska se till att bättra mig.. nån gång.

2 kommentarer: