onsdag 17 november 2010

p3-inspiration

tji fick jag för att jag skrev mitt förra inlägg. sovmorgon - pyttsan! idag började jag istället ännu tidigare än vi brukar göra. bah!
hade stekt ägg och hade på mackor igår, men hann aldrig äta dom på jobbet igår, så jag planerade att göra det idag istället. och efter att jag hade ätit halva mackan så upptäckte jag ett grönt mögel-lager på undersidan av mackan. fy fan vad äckligt!
idag var det dessutom lite annorlunda planering på jobbet, körde ett distrikt som jag inte har gått på as-länge, typ förrförra sommaren eller nåt tror jag, men jag kom ihåg allt, och det gick kanoners. typiskt med 2 sorters reklam med, men det gick som sagt bra. dock var jag helt slut när jag kom hem & somnade i soffan.
tycker det är så jäkla kul att få köra bil på jobbet igen, & nu börjar jag återigen komma igång med mitt p3-lyssnande, i like! denna låt med black eyed peas körde dom på radion idag, WOHO! en ny favorit tror jag allt.



såg lite på idol i fredags (eller var det förra fredagen?) & tove styrke körde en av hennes låtar, också helt klart en ny favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar