söndag 21 november 2010

cementblandaren & gårdagen.

renoverings-grannen under har gått totally bananas idag, tycker det låter mer än vanligt. förutom den förbannade borren och hammaren låter det nu även som att han har dragit in en cementblandare i lägenheten. för helvete, han kan väl hålla käften EN jävla dag. vad är det egentligen han gör som tar sån tid? han har ju hållt på nästan varje dag i ett års tid, nån jävla gång borde han väl bli klar. BAH!

det regnar ute återigen, och jag ser fram emot att spendera dagen inne. ska fasen kolla på lite film och röja upp i hemmet. hade en fundering på att röja ur garderoben också. insåg sist när jag städade vad sjukt mycket grejer jag har samlat på mig, nu måste det fasen ta och rensas lite. får se om jag orkar ta tag i det projektet.

& gårdagen, mygod! tjejhänget gick överstyr och det vrålades allsång så högtalare trillade omkull. vi gick till åströms, där jag inte har varit sedan det blev dansgolv, och damn vilket pepp! nästan som att jag hade valt musiken själv, så jäkla gutt! dansade som en galning i den tryckande svettdoften (lite bättre ventilering kanske vore något?) tills jag inte orkade mer, och inte min frisyr heller. körde krull a la 80tal-cindy lauper, men när lockarna sloknade tog jag sällskap till pizzerian för en fyllepizza. av någon anledning beställde jag en vegetarisk pizza (med kommentaren - har du blivit vegetarian? är inte du för gammal för det!?), och gick sedan hem och kollade på south park tills jag somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar