fredag 3 december 2010

nice nice nice

goodmorning! jag har sovit till 11 idag, goddamn vad nice med sovmorgon. idag ska jag träffa ida för lite qualitytime, ska också bli nice. & sedan ska jag på massage, vilket också är nice. min rygg håller på att kollapsa så det är verkligen på tiden. sensia kan äta min röv, dom gjorde ju inte ett skit när jag var där för att få hjälp, nu får jag istället fortsätta gå till snuskknådarn, fast för fullpris (vilket gör min plånbok lite ledsen).

efter mycket om & men så köpte jag the body shops julkalender sist jag var i kalmar. ville ha den förra året men då var den slut. och ansåg att det kunde bli min julklapp till mig själv efter mycket övervägande. & hittills har jag fått en glittrig nagelfil, rainforest moisture-hårschampoo & en cleansing sponge. i like!



nu ska jag strax bege mig in till stan. i min alltför tunna vinterjacka (fast jag är inte särskilt frusen av mig, så den funkar för tillfället), mina postenskor (som jag håller på att gå in för att slippa skoskav) & min nyinköpta awesome pälsmössa (som jag från början inte trodde att jag skulle använda särskilt mycket, men har på mig mest hela tiden när jag går utanför dörren). tjingeling!

1 kommentar:

  1. just det! din julkalender...så jäkla kul=) spännande varje dag!
    tack för idag...d va focking gräjt man.
    och din mössa älskade jag, den va perfa på dej så det gör du rätt i att använda den jämt!

    pöss

    SvaraRadera