söndag 19 december 2010

mobile

som jag nämnde tidigare så tömde jag mobilen på bilder, dock är det mest massa bilder på is/snö & katter jag träffar på under postrundan. hittade 2 bilder på lappar i trappuppgångar, sånt är skoj (tryck på bilderna för att se dom i större format);





jag har en skit-söt katt på rundan som man får passa sig för, den sitter alltid precis innanför dörren & lurpassar, så så fort jag har lagt i posten i insticket så kommer en katt-tass upp & börjar veva.



& eftersom jag inte har tömt mobilen på bilder på ett bra tag (typ aldrig) så hade jag även bilder sen förra vintern. det var en bil som stod parkerad på en gata skitlänge & fick böter typ varje dag, och när vintern kom snöade den igen (då slapp ägaren fler böter iaf), men det får väl ta & tilläggas att det dumpades en hel del snö därpå, för man hade ju ingen aning om att det faktiskt var en bil under all snö..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar