lördag 4 december 2010

(miss)pepp

igår var en PMSig dag. först var allt bra, med mat & häng i stan med ida - pepp. sen kom jag hem och skulle åka iväg med bilen, och batteriet total-dog - misspepp. ringde i panik till pappa som kom och skjutsade mig till massagen. massage var välbehövligt, därför pepp. sen kom jag hem & fick en hejdundrandes huvudvärk - misspepp. kollade på filmen despicable me (SE DEN!) & blev på glatt humör - pepp. sedan återfick jag huvudvärken & gick och la mig tidigt - misspepp.





idag har jag varit på stan med lisa b. min huvudvärk fortsätter & jag känner mig jätterisig just nu. ska på julbord med jobbet ikväll, men jag får nog fasen skippa det. åhhh, så jävla typiskt, jag som redan har förberett mig med nya kläder & ett system-besök. men ja, det är nog bättre att hålla sig lugn, & inomhus så jag orkar jobba på måndag istället. blöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar