söndag 25 juli 2010

finnally en uppdatering

har inte så mycket att säga egentligen. eller jo, jag har en hel härlig sthlms-visit att berätta om, och alkoholfyllda kvällar, och en ny frisyr/hårfärg. men jag är inte på det där peppiga bra humöret för tillfället, så jag tar det lite senare. med tillhörande bilder.

mår dåligt just nu, på båda sätten. för mina förbannade händer (& fötter, fast det är inte lika illa just nu). har så sjukt jävla ont, huden håller på att trilla av och det gör så sjukt ont att ta i saker. tror inte att man inser hur mycket man faktiskt tar i saker. har testat massa krämer & grjejer, men inget hjälper. så imorgon ska jag bannemig ringa vårdcentralen. imorgon börjar jag dessutom att jobba, har lite ångest över det. speciellt eftersom det kommer bli så jobbigt med händerna med. det kliar & svider & huden trillar av. mina händer luktar ättika dessutom, usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar