fredag 16 juli 2010

den lugnare versionen

i onsdags träffade jag en av min brors gamla kompisar, han som ser ut som björn gustafsson, han sa att han var förvånad att se mig, och jag såg så lugn ut, att jag var vildare förut och han tyckte att det var en bättre roll för mig. hmm, är det verkligen så? jag har inte tänkt på det alls förrän han sa så. ja jag kanske har blivit lugn och sansad. jäjä, nån gång ska man väl vara det också.

igår hjälpte jag min granne BM att bära in lite saker, hon var helt sweet och visade mig runt i hennes lägenhet (som jag förövrigt vill ha! det är en 3a med 2 balkonger, på samma våning som min lägenhet) sedan fick jag hemmagjord jorgubbssaft, 2 påsar bullar & 2 äppelkakor som hon hade gjort.

idag är dagen då jag MÅSTE ta tag i mitt hem. ska ta en tur till föräldrarna först bara. sedan måste jag diska & städa, och sedan packa lite, för det bär av till sthlm imorgon. see ya!

1 kommentar:

  1. o vikken söt liten mystant! får jag komma o käka bullar hos dej då på din balkong? äppelkaka funkar med=)
    duktig du är som tar tag i ditt hem...vill du ta tag i mitt med?

    avis på dej o ditt sthlm=)

    SvaraRadera