lördag 18 april 2009

kvällsmat

satt mig nyss vid tvn eftersom jag är för seg för att åka iväg och handla. varpå det gick programmet "kvällsmat" på 3an, med kocken alex nilsson, & sanna ekman. tänkte att då kan jag ju ta ett kik på vad dom gör så kanske jag kommer på nåt gutt att inhandla när jag ändå ska till affären. dock visade sig programmet att vara helt B. haha, först trodde jag faktiskt att det var ett humorprogram som gjorde nån parodi på ett matlagningsprogram. tillexempel när kocken frågar mamman i familjen dom är hos; har du nåt större fat? & mamman helt tydligt redan har ställt fram ett fat bakom sig och tar fram det. likadant när kocken frågar sönerna om en stekpannan så står den precis bakom & det verkar så inövat. "menar du en sån här?" haha, fy fan alltså. det hjälper ju inte att kocken ser ut ungefär som johan wester från hipphipp heller. dessutom kan inte kocken skillnad på salladslök & vitlök, WTF! till&med jag som inte äter lök vet fan hur en salladslök ser ut.

vitlök eller salladslök?


känner mig helt hängig och förkyld fortfarande, och jag verkar bara få mer ont i halsen. fan att det aldrig kan gå över. börjar känna av huvudvärken nu igen med, blir så le. men jag får bannemig ta och bli frisk, för på torsdag åker jag till london med camilla & carl. WOHO! ska bli så skönt att komma iväg lite.

ps. i fredags kissade en hund på min fot på postrundan.
jag hatar hundar!

3 kommentarer:

  1. Ha det kul i London! Jag är allt lite avundssjuk....

    Nu vet jag iaf vem jag ska stå bredvid i sommar så att jag ser liiiite brun ut iaf :)

    SvaraRadera
  2. din mamma bloggar snabbare!

    SvaraRadera