söndag 5 april 2009

from g´s to gents

idag har jag spenderat största delen av dagen med att sega framför tvn. fastnade helt framför from g´s to gents, vilket var asnice. så nu har jag sett vem som vann. tyckte fan att creepa skulle vinna, så det var gutt.



har även lyckats röja upp lite i all röra i lägenheten. dock ser det nog ännu värre ut, fast det är bara för det otränade ögat, heh. min ordningsmani har visat sig, och jag har sorterat allt i olika högar. har även lagt saker i en kasse för att skänkas till shalom. var nere med lite saker i förrådet i källaren, och tog en kik i "gymmet", vilket är ett litet creepy rum i källaren utan lyse där nån har ställt ner lite vikter och nån träningsbänk typ. förra gången jag var nere i källaren hade nån (förmodligen psycho-vicevärden) fixat en dörr till utrymmet. så idag när jag öppnade dörren för att kika där inne var gym-sakerna ställde i ett hörn, och nån håller på att snickra ihop en säng där istället. wtf!

nu ska jag göra mig presentabel & hänga lite med S & E,
holla at ya boy!

2 kommentarer: