tisdag 6 mars 2012

sushi & o-no-sushi

idag lyxade jag till det & åt sushi, trots att jag egentligen inte har råd pga alla pengar jag har spenderat i london. men det var det värt, det var så damn gott!
köper nästan alltid dom små rullarna (hosomaki) med avocado, & räkor tempura. slog på stort så testade även en av futomaki-sorterna. (vilket innehöll nori, ris, avocado, räkor, crabfish, röd kaviar, tempura & stark majonäs) smaskens!





är ledig en vecka nu, & hade tänkt hitta på en massa skoj, men avsaknaden av pengar + att alla jobbar/är bortresta har resulterat i att jag redan är uttråkad. gick en snabbrunda på stan idag, därav sushin. var på banken för att växla in dom pund jag har över, till svenska pengar. men det kostade visst 100 kr att göra det, så då sket jag i det.
& apropå mitt plötsliga sug efter sushi, det kan kanske ha nåt att göra med den übersöta o-no-sushi-vinyltoyen jag inhandlade i london.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar