måndag 5 mars 2012

back in otown

sent i lördags kom jag hem från sthlm, så jag hoppade in i duschen lite snabbt & begav mig sen till dom tv-spelande karlarna för lite alkohol-häng, vilket sen resulterade i ett besök på åströms. det var en hel del folk man kände ute, & en massa pepp dans. en norrman sa att jag hade en underhållande frisyr, ja tack då. sen drog vi på efterfest hos några okända människor, och jag slog nytt rekord i singstar när jag sjöng queens bohemian rhapsody.

london har varit awesome med vårväder, sol & massa inköp. & i fredags var jag & camilla på konsert i sthlm. Justice, & förbandet DVNO var pepp som fasen! & vi hade kanonplatser också.



får ta & skriva om london lite senare. har knappast hunnit packa upp än, & strax ska jag iväg också. sålänge bjuder jag på en bild från när vi på morgonkvisten tog en promenad i hyde park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar