söndag 26 februari 2012

make it work

i fredags var jag ute & åt god mat med fina flickor, hann med nån drink med. & att handla lite snabbt på maxi, vilket resulterade i att larmet gick när jag gick igenom vid kassan. efter att ha packat upp allt i hela väskan visade det sig att det satt en liten streckkod inne i min plånbok som gav utslag. konstigt eftersom jag har handlat där tusen gånger innan och inget har hänt då.
i lördags drog jag & en halvsovande boris till kalmar där jag fixade håret. så nu är jag nyklippt, och nyfärgad. kvällen fortsatte med rödvin & lite halvdant tittande på melodifestivalen. (& det där jävla smset som förstörde allt) skulle packa för idag, men har inte ens hunnit göra det. så nu MÅSTE jag sätta fart och göra det. åker till sthlm i eftermiddag, och sen vidare till london. YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar