lördag 5 mars 2011

miss sleepwalker

inatt gick jag tydligen i sömnen igen. på morgonen upptäckte jag en prydlig hög med döda blad från min murgröns-växt. gutt att jag fixade det, men det hade varit bättre ifall jag kunde diska i sömnen, det skulle vara awesome! för jag har ju tydligen svårt att göra det när jag är vaken, haha. dock börjar jag oroa mig lite för det här med att gå i sömnen, vet ju inte riktigt vad jag gör. det verkar ju som att jag stannar i lägenheten iaf vilket är positivt, fast vad vet jag.. dock har jag väldigt ofta stora rivmärken över hela ryggen, vet inte om det är jag själv som gör det, eller om det uppkommer under mina äventyr under natten. tycker det börjar bli lite jobbigt nu iaf. hmm, får nog fasen ta tag i det här & ringa nån freakin sjukvårdsupplysning eller nåt.

1 kommentar: